105 millió forintot kérnek a tatabányai tuningolt G-osztályért
Egy elképesztő terepjáró azoknak, akik keveslik a legerősebb gyári kivitel 585 lóerős teljesítményét.
Egy elképesztő terepjáró azoknak, akik keveslik a legerősebb gyári kivitel 585 lóerős teljesítményét.
A Mercedes ikonikus szögletes terepjárójából egy jubileumi limitált széria érkezett, mutatjuk.
A német és a japán terepjáró már alaphelyzetben is komoly hasonlóságot mutat egymással. Hát még így.
Emberünk szinte alig használ Photoshopot – mutatjuk, hogy milyenek lettek a valódi sárfelverődéssel, felfröccsenő vízzel és saját recept alapján készített műhóval megspékelt modellfotók. És minden műhelytitokra is fény derül.
Közel négy évtizedet kellett várni az új G-Klasséra, ami dizájn és hangulat tekintetében semmit sem változott, a technikája azonban abszolút 2019-es szintű. Gigant zsanérok, ódivatú kilincsek, ajtócsapkodás, az iparág legdurvább központi zárja és egy remek V8 – ez az új G.
Bohókás formája miatt nehéz komolyan venni ezt az apró négykerekűt, pedig olyan terepjáró képességekkel rendelkezik, amelyekről sok nála nagyobb rivális legfeljebb csak álmodozhat. Végre egy olyan autó, amelyről elmondhatjuk: karakteres.
Mutatjuk, hogy hogyan mutat egymás mellett a japánok apró, és a németek gigantikus terepjárója. A forma nagyon hasonló, minden más azonban szögegyenesen eltérő. Szavazzon, melyik kellene jobban!
A Mercedes-AMG régi vágású, de nemrégiben teljesen megújult terepjárójában találtak még néhány extra lóerőt.
Sok lúd disznót győz alapon néhány apró japán terepjáró már elég a nagy német rivális legyőzéséhez.
Ez a két terepjáró alapvetően nagyon más kategóriában versenyez, külcsín fronton viszont igen komoly a hasonlóság.
A több évtizedes múltra visszatekintő terepjáró utolsó tuningszériája alaposan meg lett emelve, és erőhiányban sem igazán szenved.
A több évtizedes múltra visszatekintő szovjet technika a videó alapján a terepjárók Chuck Norrisának tűnhet. Csakúgy, mint a Mercedes G-osztály.
Exkluzív lehetőségünk nyílt kipróbálni a Mercedes jó eséllyel legkülönlegesebb jelenlegi modelljét, az új G-osztály szupererős AMG csúcsmodelljét. Viszlát való világ, bye-bye racionalitás!
Ez az autó azoknak készült, akik az 585 lóerős AMG G63-at egyszerűen túl gyengének találják.
A svéd fővárosban járva a szupertrendi Mercedes EQC-t és a régivágású Mercedes-AMG G63-at is meglestük.
Az új generációs Jimny olyan csomagot kapott, melynek köszönhetően a külcsínje a G-osztályra hajaz.
Luxus és életvédelem: ez a komor megjelenésű Mercedes G-osztály elsősorban erről a kettőről szól.
Az egyik oldalon az abszolút környezettudatosság, a másikon pedig a benzinpusztítás netovábbja képviselteti magát.
Ráadásul a nagyon brutális G500-ból az emelt változat, ami még vagy húsz centivel magasabb is az átlagosnál.
Budapesttől alig 350 kilométerre készül a teljesen megújult, alaposan modernizált Mercedes G-osztály.